środa, 6 marca 2013

Ogłoszeń parafialnych kilka, koszyk i łąka-ąka

Blog jest po to by pisać:) Więc pisze.
Już kilka razy zapraszałam Was do kwiaciarni Teodezja, dziś zrobię to raz jeszcze. Dzięki uprzejmości Kasi i Monki można tam teraz obejrzeć/nabyć niektóre moje prace:)
Poproszono mnie również o pokazanie Wam kilku Wielkanocnych prac. Wszystkie są w tej chwili u mnie, więc jeżeli bylibyście zainteresowani służę informacją.


Tak, tak Zajączek Mądrala ma teraz przyjaciółkę:) Oba zajączki wykonane są tą samą techniką, i mają ten sam rozmiar ( jednego możecie zobaczyć w Teodezji) ok 35cm





Duże cekinowe jajka - ok 15 cm wysokości
Takiej samej wielkości jajko karczochowe

I malutkie jajeczka oraz baranek.

Teraz koszyk który ostatnio wyplotłam. Na komodę/na kosmetyki.





I moje wielkanocne wianki.



Napisała wianki, a pokazuje jednego...hehe nie pomyliłam się, po prostu wianki są dwa i są identyczne. Takie życzenie:)

Dziękuje za miłe komentarze:)))



2 komentarze:

  1. Widzę tu same śliczności,jaja piękne a wianki super i takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje, a zając po prostu rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i mile komentarze:)