czwartek, 4 kwietnia 2013

Na niebiesko i szufladowe wyzwanie - gazety

Nigdy nie brałam udziału w wyzwaniu, więc trzymajcie kciuki:)

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w


praca wykonana z gazety, ogólnie bardzo nie lubię, gdy widać nadruk, tutaj jednak musiał on być choć częściowo widoczny.


Wydaje mi się, że dało to nawet ciekawy efekt. Pudełka  nie malowałam, używałam tylko rurek z części gazet, z których wychodzą białe ( jedynie warkocz wyplotłam z rurek nadrukowanych) a potem spryskałam je połączeniem lakieru z białą farbą, przez to wydaje się ono być starsze niż jest w rzeczywistości, a to pasuje do marynarskiej tematyki:)



Pierwszy raz wykonywałam pracę z papierowej wikliny bez wyplatania:). Inspirację znalazłam u


Wykorzystałam pudełko po butach, gazetowe rurki, niebieski papier ksero ( dziwne że uchował się jeszcze jakiś nie pocięty na prostokąty do origami:p), oraz muszelki, dostałam ich cale mnóstwo od cioteczki ale jak dotąd nigdy nie pasowały do żadnej pracy.

Tyle o wyzwaniu.
Do Teodozji poleciał łabędź, szuka domu:))
Przypadkowo, również niebieski.







POZDRAWIAM!


9 komentarzy:

  1. koszyk wygląda bardzo ładnie a łabędzie są rewelacyjne ...cudowne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszło pudełeczko. Cieszę się, że mój kursik się przydał. W pierwszej wersji moje pudełko też miało być biało niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek marynarski jak najbardziej fajowy,a Twoje łąbędzie są cudne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łabędź mnie powalił jest cudny:)Pudełeczko super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk boski!!! Trzymam kciuki, a Twoje łabędzie perfekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łabądź jest genialny! Coś niesamowitego...Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Labadz fantastyczny, pudeleczko tez piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk swietny , Ja zrobiłam podobnie, ale inspiracje znalazłam na Stylowi.
    Łabędź rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i mile komentarze:)