środa, 6 lutego 2013

Serce inaczej i Teodozja



Najpierw pokażę wam serce walentynkowe, które ostatnio miałam przyjemność wykonać.
Niby takie jak wszystkie, a jednak....
Pomysł zaczerpnęłam od Danusi.
Szczegół tkwi,w "otoczce serducha"




No i moi Drodzy poleciałam po bandzie.... oto walentynkowa sesja :)




Misia Przekliniaka pamiętacie?:)





Buziaki od mojej Walentynki i "Młoda Parka" wciąż szukająca właścicieli:)
Teraz trochę praktyki.
Większość osób odwiedzających mnie na blogu mieszka nie daleko. Zauważyłam, że coraz więcej Nas rękodzielników w okolicy:) Dlatego wszystkich szukających ciekawych "gadżetów" do ozdobienia swoich prac, materiałów, czy inspiracji zapraszam serdecznie do nowo otwartej kwiaciarni w Łagiewnikach.


Dziewczyny z  Kwiaciarni Teodozja stworzyły przytulne, klimatyczne miejsce. Pełno tam ciekawych pomysłów na dekoracje i upominki. A z pewnego źródła wiem, że to dopiero początek:) Od jakiegoś czasu u Kasi właśnie zaopatruje się w brokaty, cekiny ... Czyściutko, przestronnie, dosłownie PACHNIE nowością.Ceny również konkurencyjne. Prócz standardowych usług, jakich możecie oczekiwać w takim miejscu, zapakują wam pięknie prezent. A jeżeli nie znajdziecie u nich tego, czego aktualnie poszukujecie, powiedzcie im o tym. Dziewczyny dbają o klientów!



Miałam dziś baaardzo pozytywny dzień:)
Życzę Wam tego samego:)

DEFTO

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i mile komentarze:)